Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeZ mechaniką związany jestem od urodzenia ale fachoFcem nie jestem.Komentarz jest dobry bo instrukcje obsługi motocykli z silnikem dwusuwowym tak własnie podawały,by przez otwór od świecy wlać troszkę oleju i następnie pare razy obrócić wałem silnika.Przykład Ćezet-350,mało tego nawet w skrzyni korbowej silnika znajdowała się śruba spustowa,gdyby tego oleju zostało wlane za dużo.Kolego w dwusuwie rozrządem są kanały w cylindrze,które poruszający się tłok otwiera i zamyka i tu o uderzenie hydrauliczne nie ma obaw.W czterosuwie,benzyniaku gdy wlejemy za dużo oleju może takie uderzenie nastąpić.A gdybyśmy zrobili to w dieslu,który też jest czterosuwem takie uderzenie hydrauliczne mamy na 100%.
Odpowiedzględzenie, gdzie ty koleżko uczyłeś się mechaniki ?
Odpowiedz